Your Meeting Registration

Een goede registratie begint bij een slim systeem –
laat de Excel lijsten achter je
Slider

Deelnemers hebben allerlei eisen en wensen. En als ze jou allemaal afzonderlijk gaan mailen over wat ze willen, loopt je mailbox vol. Of die van je secretaresse. Je stelt jezelf vast de volgende vragen:

  • Hoe zorg ik dat deelnemers soepel en eenvoudig online registeren voor mijn bijeenkomst?
  • Kunnen zij ook een inhoudelijke bijdrage (abstract) indienen en een hotelkamer boeken?
  • Bestaat er een mogelijkheid om deelnemers onderling met elkaar in contact te laten komen?
  • Is het zinvol om een App te gebruiken?
  • Hoe staat het met de online betalingsmogelijkheden?
  • Wat moet ik doen als een workshop vol is..?

Hoe fijn zou het zijn als je een systeem hebt met automatische mails voor deelnemers en abstracts? En een online aanmeldformulier met daaraan gekoppeld de facturatie? Wij hebben dat en ik kan je één ding vertellen: met ons registratiesysteem kom je in de congreshemel.

Your Meeting Experts is expert in de beste software! Je kunt de registraties aan ons uitbesteden. Een groot voordeel is dat jij je op de opzet en inhoud van het programma kunt focussen. Van A-Z nemen wij de begeleiding en invulling van de online deelnemersregistratie uit handen. Jij hoeft je alleen nog maar te richten op een soepel verloop van de bijeenkomst.

Waarom ons registratiesysteem de congreshemel is: stap voor stap, netwerken

Wij gebruiken een geavanceerd registratiesysteem: de deelnemer doorloopt stapsgewijs alle relevante vragen. Daarna geeft hij zich via een keuzemenu op voor diverse workshops, diner seating en eventueel een hotelreservering. Ter afsluiting rekent de deelnemer af met een factuur, iDeal of een creditcard. Een groot voordeel van het systeem is dat de deelnemer die van workshop wil wisselen zelf kan inloggen om zijn registratie aan te passen. Zonder dat jij hier iets voor hoeft te doen. Daarnaast is er een netwerkfunctie. Deelnemers, exposanten en sprekers kunnen in de online omgeving live afspraken met elkaar maken.

Met het systeem zet je je bijeenkomst in een projectmanagement omgeving op. Wij bieden een geordend software systeem zodat jij verlost bent van Excel lijstjes. We regelen snel en soepel:

  • de planning
  • het budget
  • de online deelnemersregistratie en rapportage
  • deelnemersstatistieken.

Impressie van onze registratie mogelijkheden